dilluns, 9 de novembre del 2009

SEMINARI 05/11/2009

El seminari de dijous el vam començar amb la llegenda de Sant Jordi, explicada per la Sonia. La Sonia, a part de la seva veu i els seus gestos, va acompanyar-se de ninos, d'una titella i de làmines dels dibuixos de Sant Jordi. La versió que va explicar la Sonia no era la que jo em sabia i això em va agradar perquè vaig poder aprendre una altra manera d'explicar el conte. Penso que la Sonia ho va fer molt bé, i crec que el recurs de les titelles, ninos etc... van molt bé, ja que fa que ens nens es fiquin més en el si de la història i ho visquin més. També, després de la meva experiència, penso que a l'hora d'explicar un conte a adults, va molt bé portar alguna cosa que mirin, ja que a tu et treuen els nervis de sobre perquè no tens les mirades de tots dirigides a tu.
Tot seguit vam comentar uns textos que anteriorment ens els havíem llegit a casa, que tractaven sobre el soroll. Aquests texts es situen al dossier de música, i ens va fer adonar-nos sobre l importància del silenci, i els mals hàbits que estem agafant actualment.
Per últim la Reina ens va donar un dossier on s'expliquen totes les activitats que es fan a la setmana d'activitats extraordinàries, que tindrà lloc del 16 al 20 de Novembre.
I amb aquesta explicació, vam donar per finalitzada la sessió del dijous.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada