divendres, 25 de desembre del 2009

CLOENDA DEL BLOC

Tot el que comença... sempre s'acaba...
Quan penso en les primeres classes que vaig fer sobre Gestió de la informació i TIC no les relaciono amb aquest final. Aquest mes de Setembre no hem passava pel cap acabar així aquesta assignatura, ho veig molt llunyà. Vaig començar molt agoviada, no entenia res a classe i per aquesta raó no sabia que preguntar, em veia perduda... però ara penso que aquest patiment ha valgut la pensa, ja que no m'imaginava que s'aprengués tan en tan poc temps.
En un principi tenia el bloc abandonat, no sabia fer entrades i cada cop que em ficava a l'ordinador acabava amb un atac de nervis, però és amb la pràctica diària que aconseguim dominar segons quins programes mai vistos.
Ara m'agrada fer entrades i retocar fotogafies, penjar dissents, etc, tot el que no m'imaginava fa uns mesos.
D'aquest semestre destaco el treball de territori ja que la Mireia Palomo i jo hem gaudit preparan't-ho, hem utilitzat recursos apresos a classe i hem pogut veure la seva veritable funció en el futur, que és una de les coses que destaco d'aquesta assignatura, no aprenem a funcionar programes, sinó que aprenem a posar-los en pràctica de cara al nostre futur professional.
També he de destacar el treball de l'Audacity, per a mi ha estat com un repte. Vaig estar dos mesos intentant fer funcionar aquest programa, però m'ha estat impossible i no ha sigut fins a l'últim dia que he aconseguit trobar quin era el gran problema que no em deixava penjar-ho al bloc. Per mi aquest ha estat la pràctica més llarga i complicada.
En definitiva, les noves tecnologies estan aquí al costat i és cosa nostra el fet d'apropar-nos a elles o no. Jo faig el pas, i tu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada