divendres, 25 de desembre del 2009

MNAC 17/11/2009











El dimarts 17 de Novembre vam anar a visitar el Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC) un co allà ens van dividir en dos grups, un grup va anar a veure l'art romànic amb la visita que es deia "so i color" i l'altre l'art modern amb "la dansa de fades i follets".
Abans de dividir-nos vam anar a l'auditori del MNAC i ens van explicar en que consistia el departament d'educació. Em va cridar molt l'atenció el fet de què s'adaptin tan bé a les necessitats de les escoles.
Tot seguit vam entrar a fer les visites. Jo vaig anar a la de "so i color". Tota la visita la vam fer con si fòssim nens, teniem una educadora que ens posava en situació mitjançant una titella i també una treballadora del museu que ens informava con es feien les activitats amb nens.
Com a reflexió de tota la visita, m'ha canviat molt la meva visió d'un museu, pensava que no era lloc per a nens i ara veig que estava equivocada, l'educació no s'acaba a l'aula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada