dilluns, 14 de desembre del 2009

SEMINARI 24/11/2009

Les dues hores d'aquest seminari les vam dedicar a fer treball en grup per tal de posar en comú totes les idees que vam poder treure de la setmana d'activitats extraordinàries. Aleshores el Francisco, l'Elena i jo ens vam anar a un altre seminari a parlar i a treballar aquella setmana en profunditat. La veritat que va ser un treball molt profitòs. Aquesta idea de deixar temps per poder treballar en grup en hores de classe em sembla molt bé, estic molt contenta.
Mentre estàvem treballant va venir la Reina a recomanar-nos un petit concert que feien els del grup H d'educació infantil, resulta que la professora de música va preguntar qui tocava algun instrument i va organitzar un concert amb aquells alumnes.
Estant en el pis d'adalt podiem sentir la música com sortia per les finestres... i una companya del grup H va sortir molt emocionada, ja que em va comentar que van perdre la vergonya i van acabar pujant a les cadires per ballar... quina llàstima haver-m'ho perdut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada